tirsdag 8. oktober 2013

Tirsdags Muse


Dråper i høsthagen.

Link til 

4 kommentarer:

  1. Så nydelig høst bilde Vivi, og ja nå er det deilig å være ute i skog og mark.

    Gratulerer med fotoblogg, jeg legger den i bloggrullen min så jeg får med meg bildene dine.

    Ha en fin kveld.

    SvarSlett
  2. Beautiful photo!
    Greetings, RW & SK

    SvarSlett
  3. A lovely shot of early Autumn! Thanks so much for sharing at Tuesday Muse this week!

    SvarSlett
  4. Gratulerer med ny blogg! Og bare spør om det er noe du lurer på. Bare fint det.
    Noe jeg syns er viktig med en fotoblogg, bortsett fra at det viktigste er å kose seg med fotograferingen, er at bloggen er helt enkel. At bildet kommer i fokus, om du skjønner. Bakgrunnen er en smaksak, selv syns jeg bildene kommer mere frem når bakgrunnen er svart uten mønser.
    Men hvitt er også ok:)
    Ellers så tror jeg du ville ha kosa deg enda mere med et macroobjektiv! Et must for hagegale, spør du meg. Det finnes orginale som er temmelig dyre, ellers kan Tamron sine være ok. Jeg kjøpte et dyrt nikon macro pga at den er skikkelig solid. Tamron sine kan du nesten bare kaste om det faller ned. Ellers kan du kjøpe noe som du setter på det objektivet du har, husker ikke hva det het, men sånn får du hjelp til i fotobutikken.
    Mange muligheter, men du skulle virkelig hatt en macro. Denne småtteriverden er bare sååå flott!
    Ellers er det mye fine bilder i den nye bloggen din, vivi! Og som sagt, bare spør. Det er ikke sikkert jeg kan svare, for jeg er ikke så god på utstyr iallefall.

    Klem:)

    SvarSlett